.
Άμεση κατάργηση της Ποινικής και Αστικής ευθύνης των υπαλλήλων στις Τεχνικές Υπηρεσίες - Στελέχωση των υπηρεσιών και προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού & μέσων PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 23 Οκτώβριος 2019 21:57

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

ΑΙΡΕΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977504710

 

 

                                                                                                     Αθήνα 23 /10/2019

                                                                                                Αριθμ. Πρωτ.:137

 

 

                           Προς :

                                                       1. Υπουργό Εσωτερικών

                                                                              2. Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών

                                             3. Περιφερειάρχες

                           4. ΕΝΠΕ

 

 

Άμεση κατάργηση της Ποινικής και Αστικής ευθύνης των υπαλλήλων

στις Τεχνικές Υπηρεσίες - Στελέχωση των υπηρεσιών

και προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού & μέσων

 

Οι υπάλληλοι στις Τεχνικές Υπηρεσίες, Μηχανικοί, Γεωλόγοι, Τεχνικοί, Εργοδηγοί κ.α. παρά την τεράστια υποστελέχωση που υπάρχει επωμίζονται ένα τεράστιο έργο που ενδεικτικά περιλαμβάνει την κατασκευή, συντήρηση, επίβλεψη, εποπτεία κλπ που αφορούν στις οδούς αρμοδιότητας των Περιφερειών, στην αστυνόμευση των ρεμάτων κ.α. Το αντικείμενό τους περιλαμβάνει επίσης την μελέτη, κατασκευή και επίβλεψη όλων των τεχνικών έργων των Περιφερειών αλλά και έργων άλλων φορέων (με σύναψη προγραμματικών συμβάσεων, υποβοήθηση των Τεχνικών Συμβουλίων Δημοσίων Έργων κλπ), καθώς και αρκετές άλλες αρμοδιότητες, όπως συμμετοχή σε επιτροπές διαγωνισμών για μελέτες και έργα άλλων φορέων, όπως Δήμων, Πανεπιστημίων δημιουργώντας έναν τεράστιο όγκο δουλειάς.

Επιπλέον οι υπάλληλοι των Τεχνικών Υπηρεσιών συμμετέχουν σχεδόν σε όλες τις Επιτροπές που συστήνονται από άλλες Διευθύνσεις, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τόσο των Περιφερειών, όπως για παράδειγμα ελέγχου καταλληλότητας ΚΔΑΠ, αθλητικών εγκαταστάσεων, σχολών χορού, κέντρων αισθητικής, διαιτολογικών ιατρείων, κέντρων αποθεραπείας και αποκατάστασης, κτηνιατρικών καταστημάτων, καταλληλότητας ακινήτων Δομών Παιδικής Προστασίας (κατασκηνώσεις, Ιδρύματα), σταυλισμών κ.α., όσο και των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων.

Όπως γνωρίζετε υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις για να διεκπεραιωθεί όλο αυτό το έργο, σε προσωπικό και υλικοτεχνική υποδομή. Ο εξοπλισμός και τα εφόδια που δίνονται στους συναδέλφους, που υπηρετούν στις τεχνικές υπηρεσίες με την τεράστια υποστελέχωση, για να εκτελέσουν όλες τις παραπάνω αρμοδιότητες μπορούν να χαρακτηρισθούν με επιείκεια ανεπαρκή. Χρηματοδοτήσεις ανεπαρκείς, ελλιπής επιμόρφωση, ελλιπής κάλυψη αποζημιώσεων μετακινήσεων κλπ, δυστοκία, ανά περιόδους, στην προμήθεια βενζίνης των υπηρεσιακών αυτοκινήτων που είναι απαραίτητα για τον έλεγχο των οδών, των ρεμάτων, για την επίβλεψη έργων, μελετών και την πραγματοποίηση λοιπών αυτοψιών, που έτσι κι αλλιώς δεν επαρκούν να καλύψουν τις ανάγκες των υπηρεσιών και διατήρηση της απαράδεκτης θεσμοθέτησης ορίων μέγιστης επιτρεπόμενης κατανάλωσης καυσίμου για τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα. Σε αρκετές Περιφέρειες οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές είναι παλαιάς τεχνολογίας χωρίς τα απαραίτητα προγράμματα για τον έλεγχο των μελετών και της κατασκευής των έργων, με ακατάλληλες συνδέσεις διαδικτύου, που προκαλούν καθυστερήσεις, ακόμα και φωτοτυπικά μηχανήματα λείπουν από ορισμένες υπηρεσίες. Απουσιάζει παντελώς η δυνατότητα για καθημερινή και συνεχή νομική στήριξη των εγγράφων και των ενεργειών των συναδέλφων (εισηγήσεις σε ενστάσεις, αιτήσεις θεραπείας, προσφυγές εργολάβων κλπ).

Την πιο μεγάλη όμως πίεση στους τεχνικούς υπαλλήλους ασκεί το γεγονός ότι φέρουν βαριές ποινικές, πειθαρχικές και αστικές ευθύνες σε περιπτώσεις ατυχημάτων τόσο στις οδούς που ελέγχουν, κάτι το οποίο είναι συχνό φαινόμενο με τις μειωμένες χρηματοδοτήσεις, με τις συχνές διακοπές εργασιών στην εκτέλεση των συμβάσεων των τεχνικών έργων κ.α, όσο και στα ρέματα που αστυνομεύουν, αλλά και στα έργα και μελέτες που επιβλέπουν. Καλούνται να «απολογούνται» και να «πληρώνουν» χωρίς να τους έχουν εξασφαλιστεί τα απαραίτητα μέσα, τεχνολογικά κ.α., και να αντιμετωπίζουν, καλά στοιχειοθετημένες διεκδικήσεις για συμβάντα, που λόγω της συνολικής «ανεπάρκειας» γίνονται αντιληπτά μετά από πάρα πολύ καιρό.

Εκφράζουμε την αγανάκτησή μας για περιστατικά καταδίκης συναδέλφων μας και δηλώνουμε ότι θεωρούμε απαράδεκτο οι υπάλληλοι να φέρουν ποινικές και αστικές ευθύνες στις περιπτώσεις που προκαλείται ατύχημα, όπως είναι αναπόφευκτο να γίνει, σε ένα τεράστιο οδικό και υδρογραφικό δίκτυο, που έχουν υπ’ ευθύνη τους.

Η υποχρέωση καταβολής αποζημίωσης σε πολίτες από βλάβες ή φθορές του οδοστρώματος, των στοιχείων οδικής ασφάλειας και λοιπών κατασκευών, που συμπεριλαμβάνονται σε μία οδό, ανήκει στους φορείς που έχουν την ευθύνη συντήρησης των οδών. Γι αυτό θεωρούμε ότι οι φορείς αποκλειστικά πρέπει να αποφασίζουν εάν οι βλάβες αυτές οφείλονται σε τρίτους, ή σε δόλο ή σε σοβαρή αμέλεια των εμπλεκομένων υπαλλήλων, προκειμένου να διεκδικήσουν οι πολίτες την σχετική δαπάνη. Δεν μπορεί οι υπάλληλοι να φορτώνονται ευθύνες, ελλείψεις και παραλήψεις του φορέα που υπηρετούν.

Μετά τα παραπάνω ζητάμε από τα αρμόδια Υπουργεία :

1) Την άμεση νομοθετική ρύθμιση του ζητήματος : α. με τροποποίηση του άρθρου 68 του ν. 4129/2013 «Κύρωση του Κώδικα Νόμων για το Ελεγκτικό Συνέδριο» ώστε ο υπάλληλος να ευθύνεται για πράξεις ή παραλείψεις του κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του, εφόσον οφείλονται σε δόλο ή βαρειά αμέλεια,

β. με συμπλήρωση του άρθρου 69 του ν. 4129/2013 ώστε το Ελεγκτικό Συνέδριο να αποφαίνεται για την αστική ευθύνη και των υπαλλήλων των Ο.Τ.Α. β΄βαθμού μόνο ύστερα από αίτηση του εκπροσώπου του Οργανισμού,

γ. με τροποποίηση του άρθρου 38 του 3528/2007 ώστε ο υπάλληλος να ευθύνεται έναντι του Δημοσίου για κάθε θετική ζημιά την οποία προξένησε σε αυτό από δόλο ή βαρεία αμέλεια κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του, με την προϋπόθεση ότι πρώτα θα αποφαίνεται ο φορέας στον οποίο υπηρετεί ο υπάλληλος με πειθαρχική απόφαση για δόλο ή βαριά αμέλεια (και κατόπιν το Ελεγκτικό Συνέδριο).

2) Την νομοθετική ρύθμιση, όπου να προκύπτει :

α. ότι οι τεχνικοί υπάλληλοι μπορούν να παραπεμφθούν ποινικά μόνον όταν υπάρχει τελεσίδικη πειθαρχική απόφαση για δόλο ή βαριά αμέλεια και

β. η υποχρέωση της Ελληνικής Αστυνομίας «να ειδοποιεί αμέσως και εγγράφως τις αρμόδιες για τη συντήρηση των οδών υπηρεσίες, για την ύπαρξη βλαβών του οδοστρώματος και των στοιχείων ασφαλείας των οδών που υποπίπτουν στην αντίληψή τους και εκθέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των χρηστών της οδού και στις περιπτώσεις θανατηφόρων και γενικότερα ατυχημάτων με τραυματισμό, με διαβίβαση αμελλητί αντιγράφου της έκθεσης αυτοψίας του τροχαίου ατυχήματος».

3) Η υποχρέωση άμεσης ανάθεσης από τις Περιφέρειες σε ειδικό πραγματογνώμονα, σύνταξης τεχνικής έκθεσης στις περιπτώσεις θανατηφόρων ατυχημάτων και τραυματισμών.

4) Την άρση της «απαγόρευσης» των προσλήψεων.

Από δε τις Περιφερειακές Αρχές να κάνουν όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την πρόσληψη προσωπικού όλων των απαραίτητων ειδικοτήτων, ώστε να μπορούν οι Τεχνικές Υπηρεσίες να ανταποκρίνονται ολοκληρωμένα στις αρμοδιότητες που έχουν και στις αυξημένες απαιτήσεις του μεγάλου αριθμού προγραμματισμένων – ενταγμένων έργων.

Να εξασφαλίσουν επίσης:

 επαρκή χρηματοδότηση για την εκτέλεση όλων των απαραίτητων εργασιών συντήρησης,

 άμεσο εκσυγχρονισμό του ηλεκτρονικού εξοπλισμού των υπηρεσιών, με εισαγωγή νέας τεχνολογίας για τον έλεγχο του οδικού δικτύου, που ήδη εφαρμόζεται σε άλλες χώρες, με πολύ λιγότερο κόστος και αμεσότητα στην παρέμβαση,

 άμεση ανάθεση μελετών ασφάλειας, σήμανσης και ελέγχου γεωμετρικών στοιχείων όλου του οδικού δικτύου των Περιφερειών,

 άμεση ανάθεση μελετών για τη δημιουργία μητρώου ρεμάτων,

 έγγραφη απαίτηση από την Ελληνική Αστυνομία να υλοποιούν αμέσως την υποχρέωσή τους όπως αυτή προκύπτει από το άρθρο 7, παράγραφος 5 του ν. 3481/2006 και να ειδοποιούν αμέσως και εγγράφως τις αρμόδιες για τη συντήρηση των οδών υπηρεσίες, για την ύπαρξη βλαβών του οδοστρώματος και των στοιχείων ασφαλείας των οδών που υποπίπτουν στην αντίληψή τους και εκθέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των χρηστών της οδού και στις περιπτώσεις θανατηφόρων ατυχημάτων και τραυματισμών,

 την καθημερινή και συνεχή εξασφάλιση νομικής στήριξης των τεχνικών υπαλλήλων και Υπηρεσιών, ώστε να υπάρχει η απαραίτητη νομική βοήθεια στη σύνταξη εγγράφων εισηγήσεων σε ενστάσεις, αιτήσεις θεραπείας, προσφυγές εργολάβων κλπ, με την δημιουργία κατάλληλα στελεχωμένου νομικού γραφείου,

 την εφαρμογή της ρύθμισης για την νομική κάλυψη από όλες τις Περιφέρειες, με επιλογή δικηγόρου από τον υπάλληλο,

 την άμεση και αδιάλειπτη διάθεση των αναγκαίων πόρων για την προμήθεια καυσίμων στα υπηρεσιακά αυτοκίνητα, αποζημιώσεων κλπ,

 την χορήγηση μηνιαίου ποσού για την κάλυψη της εντός έδρας κίνησης των τεχνικών υπαλλήλων και την απλοποίηση των δικαιολογητικών και των διαδικασιών για την κάλυψη και πληρωμή όλων των οδοιπορικών-εισιτήριων-και των αποζημιώσεων για τις υπόλοιπες μετακινήσεις, ιδιαίτερα στις νησιωτικές περιοχές, έγκαιρα, χωρίς καμιά καθυστέρηση, με κάλυψη από την αρχή κάθε χρονιάς για όλους, με αύξηση των ημερών εκτός έδρας κινήσεων για όλους τους εμπλεκόμενους υπαλλήλους των τεχνικών υπηρεσιών (μηχανικών, οδηγών, εργοδηγών κλπ),  την εξασφάλιση του αναγκαίου και σύγχρονου εξοπλισμού και μέσων.

 

Κοιν/ση

1. ΥΠΕΣ - Διεύθυνση Προσωπικού ΟΤΑ

2. Κόμματα Βουλής (πλην ΕΑ)

3. Παρατάξεις Π.Σ. (πλην ΧΑ-ΕΑ) 4. ΜΜΕ

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                             Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ                                 ΤΖΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

 

 
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΤΕΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 23 Οκτώβριος 2019 21:49

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

ΑΙΡΕΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977504710

 

 

                                                                                                      Αθήνα 21 /10 /2019

                                                                                                 Αριθμ. Πρωτ.:136

 

Προς :

                                        Περιφερειάρχη Πελοποννήσου

                    κ. Παναγιώτη Νίκα

 

 

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ

ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΤΕΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

 

 

Η απόφαση της Περιφερειακής Αρχής Πελοποννήσου, που αφορά τον περιορισμό της λειτουργίας του δημόσιου ΚΤΕΟ Μεσσηνίας μία μόνο ημέρα την εβδομάδα, κάθε Τετάρτη, είναι απαράδεκτη και οδηγεί στην απαξίωση και το κλείσιμο του.

Στην πραγματικότητα με την απόφαση αυτή στηρίζεται η κερδοφορία των ιδιωτικών ΚΤΕΟ της περιοχής και προωθείται το ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας.

Η υποστελέχωση των υπηρεσιών δεν μπορεί να αποτελεί άλλοθι για κανέναν που στηρίζει την πολιτική της απαγόρευσης των προσλήψεων και της μείωσης του μισθολογικού «κόστους».

Ζητάμε την άμεση ανάκληση της συγκεκριμένης απόφασης και την απαίτηση για κάλυψη όλων των κενών οργανικών θέσεων, με μόνιμο προσωπικό.

 

Κοιν/ση

1.Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου

2. ΕΝΠΕ

3. Υπουργείο Εσωτερικών

 

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                 Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ                                          ΤΖΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

 
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Η ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗ & Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΟΓΚΟΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 23 Οκτώβριος 2019 21:24

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

ΑΙΡΕΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977504710

 

                                                                                                                  Αθήνα 20 /10 /2019

                                                                                                             Αριθμ. Πρωτ.:135

 

 

                                       Προς :

                                                                            1. Περιφερειάρχες της χώρας

                                                                  2. Υπουργό Εσωτερικών

                                                                               κ. Παναγιώτη Θεοδωρικάκο

                                                                  3. Υπουργό Οικονομικών

                                                               κ. Χρήστο Σταϊκούρα

 

 

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Η ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗ & Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΟΓΚΟΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ

ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

 

 

Τραγική είναι η κατάσταση, που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι των οικονομικών υπηρεσιών των Περιφερειών.

Η μόνιμη υποστελέχωση σε συνδυασμό με τις διαχειριστικές ευθύνες που έχουν επωμιστεί οι οικονομικές υπηρεσίες, ο τεράστιος όγκος δουλειάς και η πίεση που υπάρχει για να διεκπεραιωθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται, προκαλούν τεράστια προβλήματα στη λειτουργία των υπηρεσιών και στις συνθήκες εργασίας των συναδέλφων.

Δεν είναι τυχαίο ότι έχουμε συχνά περιστατικά κρίσης άγχους, λιποθυμικά επεισόδια κλπ, που φέρνουν με οξύ τρόπο την πίεση και την εντατικοποίηση που υφίστανται.

Η κατάσταση στα 3 περίπου χρόνια, που πέρασαν οι αρμοδιότητες των Υπηρεσιών Δημοσιονομικού Ελέγχου (ΥΔΕ) στις Οικονομικές Υπηρεσίες των Περιφερειών, παραβιάζοντας επί της ουσίας τη βασική ελεγκτική αρχή για τη μη σύμπτωση στο ίδιο πρόσωπο της ιδιότητας του ελέγχοντος και του ελεγχομένου, όχι μόνο δεν έχει βελτιωθεί, αλλά συνεχώς οξύνεται.

Όπως είναι γνωστό η μεταφορά των αρμοδιοτήτων αυτών έγινε χωρίς την μεταβίβαση ανθρώπινου δυναμικού και γενικότερων πόρων, οι δε Περιφερειακές Αρχές κοιτάζοντας να «μπαλώσουν» καταστάσεις αγνόησαν επιδεικτικά τις υπουργικές εγκυκλίους για την στελέχωση των οικονομικών Δ/νσεων με εργαζόμενους τυπικών προσόντων και αριθμού ικανών για τη στελέχωση τους.

Συνάδελφοι χωρίς την απαιτούμενη εμπειρία σε οικονομικά αντικείμενα, χωρίς την προαπαιτούμενη εκπαίδευση από τις ΥΔΕ πριν την έναρξη λειτουργίας των συγκεκριμένων αρμοδιοτήτων, εργάζονται πλέον ως οικονομικοί ελεγκτές. Έχουν επιφορτιστεί με πρόσθετα προβλήματα και επιβαρύνσεις, που μεγεθύνονται με την κατάργηση του προληπτικού ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο, ενώ υποβόσκει ο φόβος της πειθαρχικής τους δίωξης αν δεν καταφέρνουν να τηρούν τις ανέφικτες προθεσμίες του περιβόητου άρθρου 69ζ, που προστέθηκε πρόσφατα στο Δημόσιο Λογιστικό.

Αντιμετωπίζουν καθημερινά τ’ αποτελέσματα της υποστελέχωσης, των πιέσεων από αιρετούς για πληρωμή μη σύννομων δαπανών, ταυτόχρονα με την απειλή του κατασταλτικού ελέγχου να κραδαίνει την δαμόκλειο σπάθη του καταλογισμού.

Επαναφέρουμε βασικά αιτήματα για :

 Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού ειδικοτήτων, που απαιτούνται στις Οικονομικές Υπηρεσίες

 Οργανωτική συγκρότηση, που μειώνει τις γραφειοκρατικές διαδικασίες και διευκολύνει την εκτέλεση των αρμοδιοτήτων.

 Στελέχωση των συγκεκριμένων Τμημάτων & Δ/νσεων με εργαζόμενους που διαθέτουν τις απαιτούμενες ειδικότητες, σε εφαρμογή της υπ’ αρ. πρωτ. 2/51290/0026/2-6-2016 εγκυκλίου του Γ.Λ.Κ, με ταυτόχρονη καθιέρωση ελάχιστου αριθμού εργαζομένων σ’ αυτά.

 Απλοποίηση της σχετικής νομοθεσίας και των προβλεπόμενων διαδικασιών, σε όλα τα στάδια της οικονομικής διαχείρισης.

 Δημιουργία επίσημου Οδηγού Εκκαθάρισης Δημοσίων Δαπανών προσβάσιμου σε όλους, στον οποίο θ’ απαριθμούνται τα απαιτούμενα συνημμένα δικαιολογητικά εκκαθάρισης κάθε δαπάνης και θα δίδονται συγκεκριμένες οδηγίες για τον έλεγχό της, προσαρμοσμένου στις ανάγκες των Περιφερειών, βασισμένου σε κωδικοποιημένη νομοθεσία και με υποχρέωση συνεχούς συμπλήρωσης και επικαιροποίησης.

 Χρήση τεχνολογικών εργαλείων (κατάλληλη ηλεκτρονική πλατφόρμα, ψηφιοποίηση κλπ) και μέσων που μειώνουν την γραφειοκρατία και την σπατάλη ανθρώπινων πόρων.

 Ύπαρξη προληπτικού – προσυμβατικού ελέγχου, που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες ελέγχου των δαπανών. Επαναφορά του προληπτικού ελέγχου του Ελεγκτικού Συνεδρίου σε ορισμένες κατηγορίες δαπανών των ΟΤΑ ιδιαίτερης βαρύτητας και δυνατότητα στους υπαλλήλους των οικονομικών υπηρεσιών να αποστέλλουν για προληπτικό έλεγχο στην Υπηρεσία του Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου οποιασδήποτε δαπάνη σε περίπτωση διαφωνίας ανάμεσα στις εμπλεκόμενες υπηρεσίες ή αμφισβητήσεων ως προς την νομιμότητα ή την κανονικότητά της.

 

Κοιν/ση

1. ΕΝΠΕ

2. Περιφερειάρχες

 

 

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                          Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ                              ΤΖΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

 
Καταγγέλλουμε την Νέα Ιμπεριαλιστική Επέμβαση στην Συρία PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 14 Οκτώβριος 2019 21:44

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

ΑΙΡΕΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. www.osyape.gr

 

                                                                                                    Αθήνα 14 /10 /2019

                                                                                              Αριθμ. Πρωτ.:132

 

 

ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΟΣΥΑΠΕ

 

Καταγγέλλουμε την Νέα Ιμπεριαλιστική Επέμβαση στην Συρία

 

Από τα ξημερώματα της Τετάρτης οι λαοί της περιοχής γινόμαστε μάρτυρες ενός νέου ιμπεριαλιστικού εγκλήματος με την νέα εισβολή της Τουρκίας στην Συρία.

Μια εισβολή που ξεκίνησε με τις ευχές των ΗΠΑ και γίνεται στον πλαίσιο των ανταγωνισμών των ιμπεριαλιστικών δυνάμεων στην περιοχή. Αυτή η εξέλιξη από μόνη της ξεγυμνώνει τους πανηγυρισμούς της Ελληνικής Κυβέρνησης με αφορμή την επίσκεψη Πομπέο στην Αθήνα, όπου επιχείρησαν να παρουσιάσουν τις ΗΠΑ-ΝΑΤΟ ως «περιστέρια της Ειρήνης». Πριν στεγνώσει το μελάνι αποκαλύπτεται το μέγεθος των κινδύνων που εμπλέκεται ο ελληνικός λαός με την Συμφωνία Ελλάδας-ΗΠΑ για τις βάσεις.

Η νέα εισβολή της Τουρκίας, εκτός από τους ήδη χιλιάδες ξεριζωμούς και θύματα που προκαλεί στη Συρία ταυτόχρονα μπορεί να γίνει η αρχή ενός ντόμινο φωτιάς και καταστροφής σε όλη την ευρύτερη περιοχή με βαρύτατες συνέπειες και στην Ελλάδα.
Στεκόμαστε στο πλευρό του λαού της Συρίας που εδώ και χρόνια βρίσκεται στη δίνη των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων και εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στους κουρδικούς πληθυσμούς που στοχοποιούνται.

Απέναντι στους δολοφονικούς σχεδιασμούς των ιμπεριαλιστών την διέξοδο μπορεί να την δώσει ο αγώνας των λαών.
Καμία Συμμετοχή της Ελλάδας στα δολοφονικά σχέδια των ιμπεριαλιστών.
Να κλείσουν τώρα οι βάσεις των ιμπεριαλιστών στην Ελλάδα.

 

Για το Γ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                               Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΑΡΚΑΚΗΣ                                      ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΙΤΣΑΣ

 
Η ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 14 Οκτώβριος 2019 21:36

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

ΑΙΡΕΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. www.osyape.gr

 

                                                                                                             Αθήνα 14 /10 /2019

                                                                                                       Αριθμ. Πρωτ.:131

 

                                                                                                                    Προς

                                                                                                                   Υπουργό Εργασίας & Κοιν. Υποθέσεων

 

 

ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΟΣΥΑΠΕ

 

Η ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

 

Η τεράστια υποστελέχωση των υπηρεσιών των Περιφερειών δείχνουν τις μεγάλες ανάγκες που υπάρχουν για μόνιμο προσωπικό, προκειμένου να μπορούν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες υλοποίησης των αρμοδιοτήτων τους.

Η πολιτική επιλογή της εναλλαγής των συναδέλφων, που εργάζονται με διάφορες ελαστικές συμβάσεις εργασίας και προγράμματα δεν βοηθάει στην κάλυψη των αναγκών, που είναι μόνιμες και διαρκείς στις υπηρεσίες, ούτε εξυπηρετεί υπηρεσίες και εργαζόμενους.Επιπλέον αντιμετωπίζει με απαράδεκτο τρόπο τους συμβασιούχους εργαζόμενους, και αφήνει αναξιοποίητο ένα σημαντικό ανθρώπινο δυναμικό, που μόλις εκπαιδευτεί, μόλις μάθει τη δουλειά το απολύει.

Θεωρούμε ότι το αίτημα για μονιμοποίηση των συμβασιούχων συναδέλφων και για παρατάσεις των προγραμμάτων τους, αποτελούν μια ελάχιστη συμβολή στη λειτουργία όλων των υποστελεχωμένων φορέων, όπως είναι οι Περιφέρειες και στην αντιμετώπιση βασικών εργασιακών δικαιωμάτων.

Διεκδικούμε:

 Παράταση του προγράμματος κοινωφελούς εργασίας.

 Ταμείο ανεργίας για όλους χωρίς προϋποθέσεις όταν τελειώσει το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ

 και συνέχιση της καταβολής του επιδόματος για όλο το διάστημα της ανεργίας.

 Μόνιμη και σταθερή δουλειά με δικαιώματα για όλους.

 Μισθό ανάλογο με τους αντίστοιχους κλάδους και τις ειδικότητες των μόνιμων

 εργαζομένων ανά ειδικότητα. Κανένας εργαζόμενος κάτω από τα 751 ευρώ το μήνα.

 Πλήρης ασφαλιστική κάλυψη και δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη από την  πρώτη μέρα της εργασίας.

 Άμεση λήψη μέτρων για την Υγιεινή και την Ασφάλεια των εργαζόμενων ανάλογα με το χώρο, το επάγγελμα, τα καθήκοντα, με τον απαραίτητο κάθε        φορά εξοπλισμό.

 

Κοιν/ση

1. ΕΝΠΕ

2. Περιφερειάρχες της χώρας

 

Για το Γ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                      Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΑΡΚΑΚΗΣ                               ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΙΤΣΑΣ

 
« ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 6 από 112

fotografies2 arxeio2

syndesmoi2 epikoinonia2

bottom

designed by FREEextra.com - contact to webmaster - Διαχείριση