.
ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΩΝ Π.Ε. ΡΕΘΥΜΝΟΥ & ΧΑΝΙΩΝ PDF Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2019 00:00

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα:6977432661

Αθήνα 7 /3/2019

Αριθμ. Πρωτ.:62

 

Προς

1. Υπουργείο Οικονομικών

2. Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης

3. Υπουργείο Εσωτερικών

 

ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ

ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΩΝ Π.Ε. ΡΕΘΥΜΝΟΥ & ΧΑΝΙΩΝ

 

Ζητάμε να δοθεί παράταση στις προβλεπόμενες προθεσμίες υποβολής Δηλώσεων Περιουσιακής κατάστασης κατ’ εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας, για τους υπαλλήλους των Περιφερειακών Ενοτήτων Ρεθύμνου και Χανίων της Περιφέρειας Κρήτης, που οι υπηρεσίες τους εμπλέκονται με την αντιμετώπιση των πρόσφατων πλημμυρικών φαινομένων, τις καταστροφές υποδομών και την κήρυξη σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας Δήμων των συγκεκριμένων Περιφερειακών Ενοτήτων της Κρήτης.

Είναι το ελάχιστο, που μπορεί να γίνει σε ένδειξη αναγνώρισης του έργου και των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοί μας με την τραγική υποστελέχωση των υπηρεσιών της Περιφέρειας, προκειμένου να εργαστούν όσο γίνεται πιο στοχοπροσηλωμένα.

Ταυτόχρονα εκτός από την παράταση επαναφέρουμε αιτήματά μας και ζητάμε:

1. Να είναι υποχρεωτική σε κάθε φορέα η ενυπόγραφη ενημέρωση των υπόχρεων υπαλλήλων.

2. Να καλύπτεται το κόστος που επωμίζονται οι υπόχρεοι υπάλληλοι για την συμπλήρωση των συγκεκριμένων Δηλώσεων από τους φορείς που υπηρετούν, και να δημιουργηθεί από την αρμόδια υπηρεσία ελέγχου ένας μηχανισμός για την ουσιαστική βοήθεια των υπόχρεων στην συμπλήρωση.

3. Να μην επιβάλλονται πρόστιμα και ποινές στις περιπτώσεις εκείνες, που αποδεδειγμένα δεν είχαν ενημερωθεί οι υπάλληλοι για την υποχρέωση υποβολής Δήλωσης «πόθεν έσχες».

 

Κοιν/ση

Περιφερειάρχη Κρήτης

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ               Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ   ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΑΡΧΕΣ: ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ PDF Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2019 00:00

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

Αθήνα 7/3/2019

Αριθμ. Πρωτ.: 61

 

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ

 

Ο εμπαιγμός και η υποκρισία  των Περιφερειακών Αρχών  απέναντι στους εργαζομένους, καθώς με διάφορα προσκόμματα προσπαθούν να αποδομήσουν και να μην εφαρμόσουν την Σ.Σ.Ε. που υπέγραψε η Ομοσπονδία τo 2018, αποτελεί κριτήριο της στάσης και των επιλογών τους.

Παρά το ότι, το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας στο δημόσιο τομέα δεν αφήνει περιθώριο για όλα όσα απαιτούν οι εργαζόμενοι, οι περισσότεροι Περιφερειάρχες δείχνουν το αληθινό τους πρόσωπο, το δικό τους, των κομμάτων και των πολιτικών, που υπηρετούν: στο μικροσκόπιο τα δικαιώματα των εργαζομένων, χωρίς δεύτερη κουβέντα οι παροχές στους επιχειρηματίες!!!

Αυτό το δόγμα υπερασπίζεται κι ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, που παρά τα αιτήματα και τις διαμαρτυρίες των Σωματείων στην Περιφέρεια της Στερεάς Ελλάδας, αντί να βγάλει τις απαιτούμενες αποφάσεις, χρησιμοποιώντας ως προκάλυμμα εισηγήσεις υπηρεσιακών παραγόντων, ανέθεσε σε δικηγόρο για να αποφανθεί για την ΣΣΕ!!!

Πλήρωσε δηλαδή δικηγόρο για να βρει νομικά επιχειρήματα για να μην εφαρμοστεί η ΣΣΕ, για να μην εφαρμοστεί η ΣΣΕ αν και αποτελεί «νόμο»…

Δείχνουν και με αυτό τον τρόπο πόσο υποκριτική ήταν η συνυπογραφή της Ένωσης των Περιφερειαρχών (ΕΝΠΕ) στην ΣΣΕ.

Τα Σωματεία και οι εργαζόμενοι των Περιφερειών δηλώνουμε σε κάθε κατεύθυνση ότι όσο και να θέλουν οι σημερινές Περιφερειακές Αρχές να πετσοκόψουν δικαιώματα και καταχτήσεις μας, εμείς δεν θα συμβιβαστούμε, θα αντιπαλέψουμε την στάση τους και τις επιλογές τους και θα επιβάλουμε το δίκιο μας.

 

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΜΑΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ-ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ               Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ   ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ & ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΡΕΜΑΤΩΝ: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ & ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 06 Μάρτιος 2019 00:00

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

Αθήνα 5/3/2019

Αριθμ. Πρωτ.:58

 

Προς

Υπουργό Εσωτερικών

κ. Αλέξη Χαρίτση

 

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ & ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΡΕΜΑΤΩΝ

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ &

ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

 

Άλλη μια αρμοδιότητα, αυτή του καθαρισμού και της αστυνόμευσης όλων των ρεμάτων της χώρας, που ήρθε στην επικαιρότητα με απώλειες ανθρώπινων ζωών και περιουσιών, με καταστροφές υποδομών και του φυσικού πλούτου αρκετών περιοχών, πέρασε από πέρυσι εξ ολοκλήρου στις Περιφέρειες.

Το άρθρο 224 του «Κλεισθένη» (ν. 4555/2018) «κουκούλωσε» την χρόνια αδράνεια Δήμων, κυβερνήσεων, υπουργείων και Ε.Ε., όλων όσων χρόνια τώρα αρμοδιότητες σαν κι αυτή την αφήνουν παραπεταμένη γιατί δεν αφήνει κέρδη, γιατί στη ζυγαριά «κόστους – οφέλους» βαραίνει γι’ αυτούς το κόστος.

Στις περισσότερες Περιφέρειες η παραπάνω νομοθετική ρύθμιση έφερε στην επιφάνεια προβλήματα χρόνων:

• Την μη ύπαρξη Μητρώου ρεμάτων. Τα ρέματα δεν έχουν καταγραφεί και δεν έχει αποτυπωθεί η υπάρχουσα κατάσταση, με αποτέλεσμα τα όποια μέτρα να είναι αποσπασματικά.

• Την μη ύπαρξη μελετών οριοθέτησης και διευθέτησης των ρεμάτων σε κρίσιμες περιοχές και ιδιαίτερα σε περιοχές με οικιστική ανάπτυξη, που έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορούν οι συνάδελφοί μας να εισηγηθούν τα αναγκαία μέτρα.

• Την τεράστια υποστελέχωση των Τεχνικών Υπηρεσιών από προσωπικό, στις οποίες «φορτώθηκε» άλλη μια αρμοδιότητα, που συνδέεται με ποινικές και αστικές ευθύνες, που βέβαια ποτέ δεν αναζητήθηκαν για την κυβέρνηση και τους αιρετούς.

• Την έλλειψη μέσων και εξοπλισμού των υπηρεσιών, που η εξασφάλισή τους θα έπρεπε να αποτελεί προτεραιότητα, προκειμένου να καλυφθούν καθυστερήσεις και ανάγκες που υπάρχουν. Πως μπορεί να αποτυπωθεί η κατάσταση των ρεμάτων χωρίς droneς, χωρίς κατάλληλα υπηρεσιακά αυτοκίνητα, χωρίς οδηγούς, χωρίς βενζίνες, χωρίς έξοδα κίνησης κλπ;

• Το νομοθετικό «χάος» που υπάρχει με μια απαρχαιωμένη νομοθεσία (ΠΔ 18/21-03-24 & ΠΔ 24-2/25-02-32), που αφήνει αναπάντητα τα ερωτήματα υπηρεσιών και συναδέλφων στην αγωνιώδη προσπάθειά τους να ανταπεξέλθουν στην αρμοδιότητα που τους μεταφέρθηκε χωρίς πόρους και μέσα.

Και μπορεί πολλοί να «κλαίνε» πάνω στα συντρίμμια των πλημμυρών, όμως ούτε ένα Περιφερειακό Συμβούλιο της χώρας δεν συζήτησε μετά την συνολική μεταφορά της αρμοδιότητας του καθαρισμού και της αστυνόμευσης των ρεμάτων στις Περιφέρειες, για την υπάρχουσα κατάσταση και την εξασφάλιση των προϋποθέσεων που απαιτούνται για την υλοποίηση της αρμοδιότητας. Ούτε βέβαια ένα Δημοτικό Συμβούλιο από όσα μετέφεραν το συγκεκριμένο πρόβλημα στις Περιφέρειες έκανε έναν απολογισμό για το τι έκανε και για το τι δεν έκανε και γιατί.

Χαρακτηριστικά είναι τα παραδείγματα στην Κρήτη, που Δήμοι δεν παρέδωσαν τίποτα ως αρχείο στις υπηρεσίες των Περιφερειών για τα ρέματα και τώρα με τις πρόσφατες πλημμύρες προσπαθούν να «φορτώσουν» τις ευθύνες για την απραξία τους στις υπηρεσίες της Περιφέρειας.

Πρόσφατη είναι και η απόφαση της Περιφερειακής Αρχής Κρήτης, που με ένα τεράστιο αντίτιμο προσλαμβάνει Τεχνικό Σύμβουλο, αντί να στελεχώσει με μόνιμο προσωπικό τις Τεχνικές Υπηρεσίες, που προσπαθεί τώρα μετά τις καταστροφές να προσλάβει συμβούλους και 8μηνα για να «μπαλώσει» καταστάσεις!!!!

Και βέβαια αποτελεί παράδειγμα της αντιμετώπισης των σοβαρών αυτών ζητημάτων, που σχετίζονται με την ζωή και την ασφάλεια των ανθρώπων και η οργανική συγκρότηση των υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής, που μερικούς μήνες μετά την τραγωδία στη Μάνδρα συγκρότησε Δ/νση Αντιπλημμυρικών Έργων, στην οποία όμως δεν ανήκει η αρμοδιότητα των ρεμάτων!!!

Οι επεμβάσεις που έχουν γίνει στις φυσικές κοίτες των ρεμάτων, οι παράνομες ή και «νόμιμες» καταλήψεις τμήματος ή και ολόκληρης της κοίτης, που έχουν σαν αποτέλεσμα την μείωση ή και την κατάργηση της κοίτης των ρεμάτων, οι διευθετήσεις με πλακοσκεπείς ή κλειστούς αγωγούς ανεπαρκούς διατομής, οι τοπικές στενώσεις, τα μπαζώματα, η εναπόθεση σκουπιδιών κλπ είναι μερικά από όσα καταγράφονται στα ρέματα όλων των περιοχών, που σε συνδυασμό με αντιπλημμυρικά έργα που λείπουν ή είναι αποσπασματικά ή δεν συντηρούνται με επάρκεια οξύνουν το ζήτημα της αντιπλημμυρικής προστασίας και γενικότερα της προστασίας και θωράκισης από τα φυσικά φαινόμενα.

Για εμάς είναι ξεκάθαρο ότι τα φυσικά φαινόμενα και οι συνέπειές τους στη ζωή των λαϊκών - εργατικών στρωμάτων μπορούν να αντιμετωπιστούν.

Για να γίνει όμως αυτό χρειάζεται ολοκληρωμένο σχέδιο προετοιμασίας και αντιμετώπισής τους.

Απαιτούμε:

- Στελέχωση των Τεχνικών Υπηρεσιών με μόνιμο προσωπικό, επιστημονικό και άλλο. Κάλυψη όλων των προϋποθέσεων για την απρόσκοπτη εργασία τους (μετακινήσεις, αποζημιώσεις κλπ).

- Εξασφάλιση του αναγκαίου και σύγχρονου εξοπλισμού.

- Εκσυγχρονισμό, κωδικοποίηση και απλοποίηση της νομοθεσίας. Επιμόρφωση των υπαλλήλων.

- Δημιουργία Μητρώου ρεμάτων ως βάση (προσβάσιμη στους υπαλλήλους) δεδομένων, καταγραφής, αποτύπωσης, οριοθέτησης στο σύνολό τους, μελετών, έργων κλπ.

- Καθαρισμό των ρεμάτων σε ετήσια βάση.

- Προτεραιότητα στη χρηματοδότηση αντιπλημμυρικών και άλλων έργων και υποδομών. Εκτέλεση έργων στις περιπτώσεις πλημμυρικών φαινομένων με κατ’ εξαίρεση διαδικασίες.

- Σχεδιασμό έργων και υποδομών ενταγμένων σε ένα κεντρικό σχέδιο αντιμετώπισης των συνεπειών των φυσικών φαινομένων, με σκοπό να ελαχιστοποιηθούν οι συνέπειες τους.

 

Κοιν/ση

1. Υπουργό Οικονομικών

   κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο

2. Υπουργό Περιβάλλοντος & Ενέργειας

   κ. Γεώργιο Σταθάκη

3. ΕΝΠΕ

4. Περιφερειάρχες

5. Κόμματα Βουλής(πλην ΧΑ)

6. Υπουργείο Εσωτερικών

   α.Δ/νση Προσωπικού Τ.Α.

   β.Δ/νση Οργάνωσης ΟΤΑ

7. ΜΜΕ

8. Σύλλογοι-μέλη μας

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ               Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ   ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
Να γίνει αποδεκτή από τον υπουργό Οικονομικών η υπ’ αριθμ. 129/2016 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 26 Φεβρουάριος 2019 00:00

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

Αθήνα 26 /2/2019

Αριθμ. Πρωτ.: 54

 

Προς

1. Υπουργό Οικονομικών

κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο

2. Υπουργό Εσωτερικών

κ. Αλέξη Χαρίτση

3. Υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης

κα Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου

 

Θέμα: Να γίνει αποδεκτή από τον υπουργό Οικονομικών η υπ’ αριθμ. 129/2016 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.

 

Τρία χρόνια τώρα περιμένουν δεκαεννιά (19) υπάλληλοι της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, να κάνει αποδεκτή ο υπουργός Οικονομικών την υπ’ αριθμ. 129/2016 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους αναφορικά με την μισθολογική και βαθμολογική κατάταξή τους, η οποία είχε γίνει αποδεκτή από τον υπουργό Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Συγκεκριμένα ενώ η συγκεκριμένη γνωμοδότηση θέτει ότι το χρονικό σημείο κατάταξης των συγκεκριμένων υπαλλήλων, που έγιναν αορίστου χρόνου μετά από θετική δικαστική απόφαση πρέπει να αναδράμει για κάθε έναν στο χρονικό σημείο έναρξης του συμβατικού δεσμού με τον φορέα εδώ και 3 χρόνια οι συνάδελφοι περιμένουν να γίνει αποδεκτό το αυτονόητο και να τους αναγνωριστεί ως προϋπηρεσία ο χρόνος βάσει του οποίου το δικαστήριο έκρινε με τελεσίδικες αποφάσεις την κατάταξή τους σε προσωποπαγείς θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.

Ο υποκριτικός αυτός «σεβασμός» στις δικαστικές και θεσμικές αποφάσεις δεν μπορεί να γίνει αποδεκτός.

Ζητάμε να γίνει επιτέλους αποδεκτή από τον υπουργό Οικονομικών η υπ’ αριθμ. 129/2016 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και να προχωρήσει η μισθολογική και βαθμολογική αναγνώριση των συναδέλφων για τον συνολικό χρόνο εργασίας τους στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.

 

Κοιν/ση

Κόμματα Βουλής (πλην ΧΑ)

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ               Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ   ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 25 Φεβρουάριος 2019 00:00

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

Αθήνα 25/2/2019

Αριθμ. Πρωτ.:52

 

Προς

Σύλλογοι – μέλη ΟΣΥΑΠΕ

 

Θέμα: ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ.

         Το Δ.Σ. της ΟΣΥΑΠΕ κατ’ εξουσιοδότηση του Γενικού Συμβουλίου, λαμβάνοντας υπόψη την ψήφιση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «Δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς υποψήφιων οδηγών και οδηγών για τη χορήγηση αδειών οδήγησης οχημάτων, άλλες διατάξεις για τις άδειες οδήγησης και λοιπές διατάξεις» καθώς και τη συσσώρευση μεγάλου αριθμού αιτημάτων πολιτών για την απόκτηση άδειας οδήγησης αναστέλλει την προκηρυγμένη αποχή των υπαλλήλων των Περιφερειών της χώρας, που είναι ενταγμένοι στα Μητρώα Εξεταστών υποψηφίων οδηγών.

         Οι εργαζόμενοι των Περιφερειών δεν μπορούμε να προσπεράσουμε άκριτα το γεγονός ότι η κυβέρνηση και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δεν έλαβε υπόψη του καμιά θέση, καμιά πρότασή μας, εκτός από ζητήματα, που σχετίζονται με την απαίτησή μας για διαφάνεια και αυτά με αμφίβολη αποτελεσματικότητα, αφού ούτε η διαλειτουργικότητα των χρησιμοποιούμενων Πληροφοριακών Συστημάτων δεν εξασφαλίζεται.

Το μόνο, που «λύθηκε» προσωρινά είναι η πληρωμή των οφειλόμενων δεδουλευμένων ποσών της αποζημίωσης των συναδέλφων, την οποία στη συνέχεια καταργεί, παρά το γεγονός ότι οι εξετάσεις οδήγησης αποτελούν «ειδικό» έργο που δεν αποτελεί αρμοδιότητα ενταγμένη στα καθήκοντα εργασίας των υπαλλήλων, στις θέσεις στις οποίες έχουν τοποθετηθεί.

Επίσης με το νέο νόμο:

• Παραπέμπονται σοβαρά ζητήματα σε υπουργικές αποφάσεις και κυρίως εντάσσεται το έργο των εξετάσεων των υποψηφίων οδηγών «εντός του ωραρίου» της λειτουργίας των υπηρεσιών, παρά την τεράστια υποστελέχωση που υπάρχει στις Δ/νσεις Μεταφορών & Επικοινωνιών όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας, που την καθιστά αδύνατη.

• Συνεχίζεται το πρόβλημα με τις πρακτικές εξετάσεις των 74δων, οι οποίοι υποχρεούνται για να ανανεώσουν την άδεια οδήγησής τους να πληρώσουν και να περάσουν και από πρακτική εξέταση οδήγησης, με οποιοδήποτε όχημα χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή, χωρίς να προβλέπεται πως θα αποτρέπεται κάποιο ατύχημα και ποιες οι ενδεχόμενες ποινικές – αστικές ευθύνες του εξεταστή στην περίπτωση μη αποτροπής του.

• Αυξάνονται τα παράβολα, ενισχύεται η ανταποδοτικότητα, προστίθενται νέα προβλήματα σε εξεταστές, εξεταζόμενους και εκπαιδευτές.

• Άνοιξε τον δρόμο ιδιωτικοποίησης του έργου των εξετάσεων, αφού οι ειδικές δοκιμασίες για την απόδειξη των δεξιοτήτων οδήγησης των υποψήφιων οδηγών και οδηγών, μπορεί να διενεργούνται σε διαμορφωμένους χώρους ή σε πίστες εκπαίδευσης οιουδήποτε φορέα.

• Δεν επανέφερε την αποζημίωση για το λεγόμενο «βοηθητικό έργο» των εξετάσεων, στους υπαλλήλους, που το εκτελούν.

Μετά τα παραπάνω και τις «γκρίζες» ζώνες που παραμένουν στην υλοποίηση του νέου νόμου είναι αναγκαίο να επιμείνουμε στη διεκδίκηση με κάθε μέσο στην επίλυση των παρακάτω:

1. Συνέχιση εκτός ωραρίου του έργου των εξετάσεων οδήγησης, με χορήγηση της σχετικής αποζημίωσης. Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.

2. Επαναφορά της χορήγησης της αποζημίωσης στους συναδέλφους που εκτελούν το λεγόμενο βοηθητικό έργο των εξετάσεων.

3. Απόσυρση της απόφασης για την ανανέωση της άδειας οδήγησης των οδηγών με πρακτικές εξετάσεις, μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών και νομοθέτηση δωρεάν ιατρικών εξετάσεων από τα δημόσια Νοσοκομεία, για όλους τους υποψήφιους οδηγούς (παλιούς και νέους).

Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για διασφάλιση της οδικής ασφάλειας, για εξασφάλιση με διαφάνεια της ορθής εκτέλεσης του συνόλου των αρμοδιοτήτων των Δ/νσεων Μεταφορών, ενάντια στο διάτρητο νομικό πλαίσιο, που δημιουργεί το έδαφος για κάθε είδους παράτυπες ή ακόμα και έκνομες ενέργειες.

Με αγωνιστική ετοιμότητα θα αντιμετωπίσουμε τις μεταβολές, που θα έρθουν και θα συνεχίσουμε να παρεμβαίνουμε αγωνιστικά, κινηματικά, συγκροτημένα, συλλογικά.

 

Κοιν/ση

Δ/νσεις Μεταφορών & Επικ/νιων

(για ενημέρωση εξεταστών)

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ               Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ   ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
« ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 3 από 101

fotografies2 arxeio2

syndesmoi2 epikoinonia2

bottom

designed by FREEextra.com - contact to webmaster - Διαχείριση